Support

Mandatenbeheer

 

Om uw dossier accuraat te kunnen opvolgen hebben we een elektronische volmacht nodig. Het aanmaken en beheren van de volmachten gebeurt op elektronische wijze tussen uw onderneming (mandaatgever) en ons kantoor (mandaatnemer) via mandatenbeheer.

Voor de registratie dient u in het bezit te zijn van een kaartlezer en uw identiteitskaart + pincode. De handleiding voor de registratie kan u hier downloaden.

Indien u niet zou beschikken over een kaartlezer gelieve contact op te nemen met ons kantoor voor een afspraak en uw identiteitskaart + pincode mee te brengen.
 

TeamViewer

Via teamviewer kunnen we vanop afstand meekijken op uw pc of deze tijdelijk overnemen om u te assisteren. Teamviewer is niet standaard op uw computer geïnstalleerd.

Ramboer-Steen
Ingevolge de genomen maatregelen tegen het coronavirus worden afspraken bij voorkeur online gehouden via Teams. Wij blijven ook bereikbaar via e-mail of telefonisch. Bij fysieke afspraken vragen we om steeds de nodige afstand te bewaren en de handen te ontsmetten bij het binnenkomen.
Corona - steunmaatregelen De overheid heeft voor de ondernemingen en de zelfstandigen al enkele noodmaatregelen aangekondigd. Deze staan voor u gebundeld op de website van de FOD economie. Contacteer ons voor verdere info.

Nieuwpoortsesteenweg 73
8470 Gistel

T +32(0)59/44.60.50